10% sleva na digitální poukazy s kódem „ctvrtyadvent“ nebo „ctvrtyadventeur“ (pro platby v eurech). Platí do 23. 12.
Přijďte k nám! ❤️ Máme otevřeno i v sobotu (10-17 hod). V pondělí 23. 12. pak 12-17 hod.
10% sleva na digitální poukazy s kódem „ctvrtyadvent“ nebo „ctvrtyadventeur“ (pro platby v eurech). Platí do 23. 12.
Přijďte k nám! ❤️ Máme otevřeno i v sobotu (10-17 hod). V pondělí 23. 12. pak 12-17 hod.
Budete došívat XZ bambusový kousek? Kdy?
Ve zkratce: Nejspíš ano, ale nedokážeme přesně říct (kvůli látce) kdy, pokud Vám nevadí počkat si, tak můžeme udělat předobjednávku. Ušití může ale trvat dlouho. Máme ale spoustu jiného zboží, moc rádi Vám poradíme alternativu.
Kvůli široké nabídce nejrůznějších kombinací (kombinace barev, výstřihů, gramáže, délky sukně a rukávů atd.) není úplně v našich silách mít vždy vše skladem. Často se tedy ptáte, kdy budeme mít ten či onen kousek skladem, to se ale velmi těžko odhaduje.
Záleží to totiž na spoustě faktorů:
Bambusovou viskózu si necháváme vyrábět několik měsíců dopředu průběžně celý rok a nikdy nevíme, kdy přesně nám ji pletárna pošle. Za měsíc, dva, tři, pět? Někdy máme výpadek, jindy máme hromadu látek. Snažili jsme se to zkrotit do termínů a tabulek, ale už jsme se smířili s tím, že tak to ve světě látek holt chodí.
Jakmile nám bambus přijde, z barev naplánujeme šití nejrůznějších výrobků, většinou vybereme nejoblíbenější typy a velikosti, naděláme vlastně takové “objednávky” a ty pošleme do dílny, se kterou dlouhodobě spolupracujeme a která má na starosti šití našich bambusových kousků. Většinou je ten plán na 1 - 1,5 měsíce dopředu. Než se všechny kousky nastříhají, tak úplně nevíme, kolik látek zbylo a jsou volné na další šití. Většinou 1x měsíčně pak aktualizujeme stav skladu a plánujeme další šití. V mezičase nám pletárna posílá různé barvy, podle toho, které pro nás dodělá
Bambusové kousky nešijeme po jednom, ale po více kusech od barvy/typu/velikosti, aby se to lépe šilo. A zároveň se u toho plánování snažíme, aby se v něm odráželo roční období, aby nám to navazovalo na marketingový plán a mělo to nějakou logiku.
Většina naší nabídky je ale koncipovaná jako nadčasová, takže máloco z nabídky vyřazujeme, spíš vše došíváme.
Opravdu moc si vážíme Vašeho zájmu o naše zboží! Nechceme Vám ale slibovat něco, co je pro nás obtížné plnit.
Pokud máte přesto nějaký vysněný kousek, my ho stále nemáme a nevadí Vám si na něj počkat, tak nám napište. Poznamenáme si Vás a až nám přijde látka/budeme šít tento typ výrobku, tak vám ho ušijeme. Počítejte ale prosím s tím, že to může trvat opravdu dlouho, možná několik měsíců. Navíc si účtujeme příplatek 10 % z ceny výrobku na pokrytí zvýšených nákladů.
Může se ale také stát, že látka nepřijde. V tom případě objednávku zrušíme a peníze Vám vrátíme.
Co dělat, když spadne platební brána?
V případě, že platební brána spadne a nepodaří se Vám zaplatit kartou/online, tak nám prosím částku pošlete na účet:
Číslo účtu pro platbu v korunách z korunového účtu (CZK): 2400850978 / 2010
Číslo účtu pro platbu v eurách z eurového účtu (EUR): IBAN: CZ5820100000002600941428, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
VS = číslo objednávky
Jak můžu vrátit zboží?
Informace k vrácení zboží najdete zde:
https://www.reparada.cz/informace-pro-vas/vymena-a-vraceni-zbozi/
Je možné zboží vyměnit?
Výměnu aktuálně neumíme. Ale můžete si udělat novou objednávku a nechtěné kousky nám vrátit, my vám vrátíme peníze.