Sobotní prodej v kamenném obchodě: 30.11., 7.12., 14.12. a 21.12., otevírací doba 11-17 hod.

Vrácení, výměna a reklamace

Není to ono? Nevadí. I sebelepší střih nemusí sedět.

A nakupování přes internet je složitější, než v kamenné prodejně, kde si můžete zboží pohodlně vyzkoušet v kabince a vybrat si tu správnou velikost. 

Máte-li pocit, že jste to moc netrefili, nezoufejte. Zakoupený kousek nám můžete vrátit, anebo ho vyměnit (za jinou velikost či barvu).

 

Jak na to?

Pro usnadnění celého procesu využíváme vratkovou aplikaci Retino, její formulář najdete níže. Nachystejte si číslo objednávky a formulář prosím vyplňte.  
 
Zboží, které chcete vrátit nebo vyměnit, nám pošlete zpátky. 
 
Na výběr máte hned několik možností:
  • balíček můžete přinést osobně na naši prodejnu
  • odnést ho na pobočku Zásilkovny (doporučujeme)
  • v rámci aplikace můžete objednat dopravu kurýrem
  • anebo k nám balíček můžete dopravit jakkoliv jinak (na adresu Reparáda –⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ prodejna, tř. Kapitána Jaroše 39a, Brno, 602 00)

Zpětnou dopravu prostřednictvím Zásilkovny máte od nás zvýhodněnou. Při předání na pobočce nic neplatíte, 50 Kč Vám odečteme z částky, kterou Vám budeme vracet. Tuto dopravu zvolíte během vyplňování vratkového formuláře.

Štítek pro Zásilkovnu nemusíte tisknout, stačí v Zásilkovně nahlásit kód: 97514111 (a pro jistotu ho napsat i na balíček). 

 

Jak balíček zabalit?

Prosím, myslete na to, v jakém stavu posíláte oblečení zpět. Fast fashion vratky rovnou likviduje, u nás každý kousek čeká na svou Reparádnici. Kontrolujeme jej, žehlíme, skládáme a znovu zařazujeme do prodeje. Proto nám prosím vracejte oblečení složené, čisté a nepoškozené.

Do balíčku vložte své jméno, příjmení a číslo objednávky. A klidně milý vzkaz, ty strašně rády čteme. :)

 

Co se bude dít, když nám oblečení přijde zpět poškozené?

Trápí nás, že se oblečení často vrací v horším stavu, než v jakém jsme ho odeslali. Mnohdy se nám vrátí úplně zmačkané, navoněné, špinavé nebo jinak poškozené. Některé kousky musíme prodat se slevou, některé dokonce nejde zachránit.

A to je pro lokálně ušité kousky s kvalitními materiály a promyšlenými střihy obrovská škoda. Nás to jako malou značku stojí spoustu času, nervů i peněz, ale planetu ještě víc. S každým zničeným kouskem nám puká srdce. Rozhodně nechceme přidávat do 92 miliónů tun (většinou nenošeného) oblečení, které módní průmysl každý rok vyhodí.

Přesto vám chceme vyjít vstříc a vratku přijmout, avšak v těchto případech vám nemůžeme vrátit plnou částku. Rozhodli jsme se tedy pro srážky z ceny produktu, pokud se oblečení vrátilo:

  • bez vad, ale pro další prodej ho musíme nadstandardně opečovat (kvůli nadměrnému zmačkání, vůni apod.)… -4 %
  • s drobnou odstranitelnou vadou (např. stopy od deodorantu)… -7 %
  • s hůře odstranitelným či drobným neodstranitelným poškozením (dírka, skvrny od make-upu atd.)… -15 %
  • s významným poškozením - bohužel nemůžeme přijmout

 Zmiňované případy samozřejmě neplatí pro reklamace, kdy je chyba na naší straně.

 

Jak dlouho to potrvá, než to všechno vyřídíme?

Bohužel ne tak rychle, jak byste si asi přáli. Prosím počítejte se 14 dny ode dne, kdy jste balíček předali dopravci. Pak budete mile překvapeni, že je to nakonec dřív.

Holky a proč tak dlouho? Dyť to můžete poslat hned, ne?

To bychom moc rádi! Ale:

Chvíli trvá, než nám balíček dopravce doručí, několik dní trvá než se balíček dostane na řadu a zkontrolujeme vráceného zboží. Nakonec musíme  zkontrolovat vrácenou částku, vystavený dobropis a peníze v bankovnictví potvrdit.

Někdy je to hned, ale občas se to sejde a zpracování vratky trvá déle. Moc děkujeme za pochopení. 

 

Je možná výměna zakoupeného zboží?

Ano. Je ale administrativně trošku složitější, proto poprosíme o dodržení následujícího postupu (abychom to nepopletli):

  • udělejte novou objednávku na nové zboží
  • jako způsob platby zvolte: výměna
  • do poznámky napište Výměna za objednávku .... (místo teček napište číslo vaší původní objednávky)
  • vyplňte formulář Výměna tady na webu, označte v něm zboží, které nám budete vracet

Pokud by bylo nové zboží levnější než to vrácené, tak vám rozdíl vyplatíme ve formě poukazu. Pokud je nové zboží dražší, pošleme vám údaje k doplacení rozdílu.

  

Tak se do toho pustíme?

Prosím vyberte formulář a doplňte požadované údaje: